FAQ - Pytania i odpowiedzi

Płacenie kartą w internecie

Jak płacić w internecie?

Płatność kartą w sklepach internetowych lub za usługi w internecie jest coraz bardziej popularna. Praktycznie każdy sklep lub dostawca metody płatniczej udostępnia taką opcję. Zazwyczaj po przejściu do podsumowania koszyka w sklepie internetowym dostawca płatności proponuje Ci wybór metody zapłaty. Możesz zapłacić szybkim przelewem bankowym lub kartą płatniczą.

W przypadku płatności szybkim przelewem logujesz się do swojego banku i wykonujesz zdefiniowany przelew. W przypadku karty natomiast dostawca płatności poprosi Cię o wprowadzenie danych Twojej karty (numer karty, kod CVV oraz data ważności) i pobierze odpowiednią kwotę z Twojej karty.

Kiedy i gdzie mogę użyć Karty KupujTeraz.pl?

Karty Kupuj Teraz możesz użyć we wszelkiego rodzaju płatnościach internetowych. W sklepach internetowych lub płacąc za usługi w internecie (np. za usługi serwisów typu Netflix, HBO GO lub TVN Player). Możesz nią też opłacać swoje rachunki (np. za internet, telefon, prąd lub gaz) jeśli dostawca tych usług udostępnia Ci możliwość płacenia w internecie.

Limit kredytowy i odroczona płatność

Na czym polega limit kredytowy?

Na podstawie zawartej umowy przyznajemy Ci limit kredytowy w ustalonej indywidualnie wysokości, w ramach którego możesz dokonywać różnych transakcji online do wysokości kwoty limitu i odraczać termin płatności transakcji. Każda Twoja transakcja obniża wysokość pozostałego limitu, ale w przypadku zwrotu odroczenia lub raty - limit z powrotem wraca do swojego pierwotnego poziomu. Twój limit oraz historia transakcji jest zawsze widoczna po zalogowaniu się do Profilu Klienta.

Przykład: Przyznaliśmy Ci limit 5000 PLN, a Ty wydałaś/wydałeś 400 PLN z tego limitu, a zatem obecnie Twój limit na dalsze zakupy to 4600 PLN. Jeśli zwrócisz nam odroczone 400PLN to limit wzrośnie z powrotem do 5000 PLN. To naprawdę fantastyczny mechanizm! Twój limit oraz historia wydatków jest zawsze widoczna po zalogowaniu się do Panelu Klienta.

Na czym polega płatność odroczona?

Płatność odroczona polega na tym, że Twoje prywatne pieniądze nie uczestniczą w transakcji. Udostępniamy Ci limit kredytowy i w ramach niego możesz dokonać transakcji, a dodatkowo dajemy Ci do 45 dni na zwrot tych środków. Odroczona płatność daje Ci większy budżet domowy, możliwość kupna czegoś na co nie chcesz akurat w tym momencie wydawać własnych środków, niezależność od innych osób, a także ogromną satysfakcję.

Przykład: jest 1 czerwca, piękna słoneczna pogoda a Ty widzisz atrakcyjny towar w internecie, o którym marzyłaś / marzyłeś. Na dodatek jest właśnie na niego promocja :) - ale jeśli go kupisz ze swoich środków nie starczy Ci na opłacenie rachunków. Nic nie szkodzi. Płacisz za pomocą karty KupujTeraz, na której masz swój limit pieniędzy do wykorzystania. Kwotę za zakupy możesz nam bez żadnych kosztów zwrócić 15 lipca, co daje Ci efektywnie 45 dni odroczenia płatności.

To nie koniec - bo jeśli jej nie zwrócisz - to rozłożymy Ci Twoje odroczone płatności na 12 rat. Pozostawiamy Ci tu jednak swobodny wybór. Zobacz na naszej infografice - jak to działa w praktyce.

Gdzie zostanie mi udostępniony limit kredytowy?

Limit kredytowy zostanie Ci udostępniony na wirtualnej przedpłaconej karcie debetowej Mastercard, którą udostępni Ci spółka DiPocket Limited z siedzibą w Londynie będąca dostawcą usług płatniczych. Karta świetnie sprawdza się jako poduszka finansowa na koniec miesiąca albo bezpiecznik na wypadek promocji w internecie w momencie, gdy masz inne ważne wydatki.

Więcej na temat karty przeczytasz poniżej w Karta płatnicza KupujTeraz.pl

Czy ponoszę koszty związane z limitem kredytowym?

Nie. Korzystanie z limitu kredytowego jest bezpłatne.

Ile kosztuje odroczenie płatności?

Odroczenie płatności nic nie kosztuje. Tę usługę mamy dla Ciebie za darmo! W ramach swojego limitu na karcie KupujTeraz możesz szaleć na zakupach w internecie do woli i jeśli zwrócisz nam to co Ci odliczyliśmy do 15 dnia następnego miesiąca nie będzie się to wiązało z żadnymi kosztami. Zobacz na naszej infografice - jak to działa w praktyce.

W jaki sposób dokonywać spłaty limitu?

Jeżeli postanowisz skorzystać z limitu kredytowego i dokonać transakcji, płatności dokonuje się w terminie do 15 dnia kolejnego miesiąca. Wtedy zobowiązany jesteś do zapłaty tzw. miesięcznej kwoty do spłaty, która stanowi sumę Twoich miesięcznych transakcji. Dokładna wysokość miesięcznej kwoty do spłaty zostanie wskazana w wyciągu, który otrzymasz drogą mailową, a wyciąg zostanie Ci on udostępniony w Profilu Klienta. Spłata zobowiązań w terminie do 15 dnia miesiąca, nie powoduje obciążenia dodatkowymi kosztami. Każda Twoja wpłata powoduje odnowienie dostępnej kwoty limitu.

Co się stanie jeśli nie spłacę odroczonej płatności?

Nic poważnego. Nie będziemy źli. Rozumiemy na czym polega budżet domowy i problemy z nim związane. U nas w firmie też pracują konsumenci tacy sami jak Ty. Też korzystamy z naszej karty :). Jeśli nie spłacisz odroczenia w terminie do 15 dnia następnego miesiąca, całość zobowiązania rozłożymy Ci na 12 rat. Pierwsza rata będzie płatna zgodnie z harmonogramem rat, który zostanie Ci udostępniony w Profilu Klienta, a także wysłany na maila.
Przykład: jest 1 czerwca, piękna słoneczna pogoda a Ty widzisz atrakcyjny towar w internecie, o którym marzyłaś / marzyłeś. Na dodatek jest właśnie na niego promocja :) - kosztuje 1000 PLN - ale jeśli go kupisz ze swoich środków nie starczy Ci na opłacenie rachunków. Nic nie szkodzi. Płacisz za pomocą karty KupujTeraz, na której masz swój limit pieniędzy do wykorzystania. Kwotę za zakupy możesz nam zwrócić bez żadnych kosztów do 15. lipca. Co daje Ci efektywnie 45 dni odroczenia płatności. Ale jeśli jej nie zwrócisz to 16 lipca zamienimy Ci 1000 PLN na 12 rat. Pierwsza rata będzie płatna właśnie 16 lipca. Twój harmonogram rat będzie wyglądał wtedy tak jak poniżej - a więc 16 lipca oddasz nam tylko 103,19 PLN.
Rata Kwota raty Termin Płatności
1 103,19 PLN 16.07.2020
2 103,19 PLN 16.08.2020
...
10 103,19 PLN 16.04.2021
11 103,19 PLN 16.05.2021
12 103,19 PLN 16.06.2021

Jak pewnie łatwo zauważyć - rozłożenie odroczenia na raty jest już usługą, za którą policzymy sobie niewielkie wynagrodzenie. Ty za to zyskujesz większe możliwości finansowe - bo nie musisz od razu zwracać całej kwoty.
Możesz o tym poczytać we wpisie: "Na czym i dlaczego zarabiacie?" oraz "Ile kosztuje rozłożenie odroczenia na raty".

Czym różni się płatność odroczona od rozłożenia na raty?

Wyobraź sobie, że chcesz coś kupić. Udostępniamy Ci pieniądze na ten zakup abyś mogła/ mógł natychmiast go zrealizować i cieszyć się zakupionym produktem. W ten sposób sfinansowaliśmy Ci zakup danego produktu ponieważ środki na ten produkt pochodziły od nas a nie od Ciebie. Odraczamy Ci konieczność oddania nam tych środków nawet do 45 dni (zobacz na naszej infografice - jak to działa w praktyce). I to całkowicie za darmo. To jest właśnie odroczenie płatności. Jeśli natomiast zdecydujesz się nie zwracać nam tych środków w terminie, na który się razem umówimy (do 15 dnia następnego miesiąca) - to wtedy rozłożymy Ci tę kwotę na 12, automatycznie.
Przeczytaj też: "Co się stanie jeśli nie spłacę odroczonej płatności?"

Jak mogę zwrócić Wam środki, które zostały odroczone lub spłacić ratę?

Jeśli chcesz spłacić odroczenie lub ratę zaloguj się do swojego Profilu Klienta w Serwisie i włącz zakładkę "Odroczenia" lub "Raty", wybierz odpowiednią pozycję do spłaty i dokonaj płatności za pomocą systemu DotPay. Dokładnie tak jak byś płaciła/ płacił w internecie.

Co z tego mam, że odroczę płatność?

Większy budżet domowy, możliwość kupna czegoś, na co nie chcesz akurat w tym momencie wydawać własnych środków, niezależność od innych osób albo ogromną satysfakcję. Nasza karta świetnie sprawdza się jako poduszka finansowa na koniec miesiąca albo bezpiecznik na wypadek promocji w internecie, w momencie gdy masz inne ważne wydatki.

Czy poniosę koszty związane z rozłożeniem płatności na raty?

Tak. To jest usługa, która wiąże się z niewielkimi kosztami. Jeśli nie spłacisz swojego odroczenia w terminie rozłożymy go na 12 rat. Do rat doliczymy odsetki kapitałowe oraz prowizję. Odsetki kapitałowe wynoszą 8%. Prowizja 25%.

Przykład: (UWAGA! kwoty rzeczywiste mogą się niewiele różnić - zależnie od tego w którym dniu miesiąca zostanie udzielona pożyczka), na poniższym przykładzie: 1000 PLN rozłożona na 12 rat wygląda u nas tak:
Rata Kwota raty Termin Płatności
1 100,33 PLN 16.07.2020
2 100,33 PLN 16.08.2020
...
10 100,33 PLN 16.04.2021
11 100,33 PLN 16.05.2021
12 99,30 PLN 16.06.2021

Sumarycznie więc pożyczysz 1000 PLN a zwrócisz 1 202,93 PLN.

Co w przypadku, gdy opóźnię się w spłacie raty?

Gdy nie dokonasz płatności raty w terminie wskazanym w harmonogramie rat, naliczymy maksymalne odsetki ustawowe za opóźnienie, wynoszące dwukrotność sumy stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punktów procentowych.

Karta płatnicza KupujTeraz.pl

Ile to wszystko kosztuje?

Generalnie wszystkie nasze usługi poza jedną są darmowe. Karta jest za darmo. Płacenie kartą jest za darmo. Operacje na karcie też są za darmo. Panel Klienta, utrzymanie Twojej karty, wszystkie powiadomienia, infolinie itp…. też są za darmo. Jedyną usługą, która wiąże się z ponoszeniem kosztów jest pożyczka ratalna, która powstaje w momencie gdy nie spłacisz swojego odroczenia. Przeczytaj o tym tu: "Co się stanie jeśli nie spłacę odroczonej płatności?"

Co to jest karta "wirtualna"?

Karta "wirtualna" to taka sama karta płatnicza jak te, które masz w swoim portfelu. Prawie taka sama - bo nie możesz z nią iść do sklepu fizycznego na ulicy i zapłacić na pieczywo lub wyjąć gotówki z bankomatu. Ale ponieważ spora część naszego życia przenosi się do świata wirtualnego postanowiliśmy stworzyć kartę, którą możesz płacić w internecie. Tak samo zresztą jak zwykłą kartą fizyczną. Przeczytaj o tym tu: "Jak płacić w internecie?"

Czym jest limit na karcie?

Limit na karcie to suma środków jakie udostępniamy Ci abyś mogła lub mógł płacić w internecie. Jeśli płacisz naszą kartą w internecie limit się zmniejsza, ale jeśli zwracasz nam swoje odroczenia lub raty - limit z powrotem wraca do swojego pierwotnego poziomu. To bardzo dobra wiadomość - bo zawsze masz poduszkę finansową. Przeczytaj o ty tu: "Co z tego mam, że odroczę płatność?".

Dla przykładu - jeśli przyznaliśmy Ci limit 5000 PLN a Ty wydałaś/wydałeś 400 PLN z tego limitu to obecnie Twój limit na dalsze zakupy to 4600 PLN. Jeśli zwrócisz nam odroczone 400PLN to limit wzrośnie z powrotem do 5000 PLN. To naprawdę fantastyczny mechanizm! Twój limit oraz historia wydatków jest zawsze widoczna po zalogowaniu się do Panelu Klienta.

Czy mogę z Karty KupujTeraz pobrać gotówkę w bankomacie?

Nie. Jeszcze nie. Ale pracujemy nad tym, aby w niedalekiej przyszłości udostępnić, Ci, jeśli będziesz chciał, kartę fizyczną (plastikową) i wtedy pewnie udostępnimy możliwość pobierania gotówki w bankomacie.

Co to jest CVV i Numer karty?

Najważniejszym elementem karty płatniczej jest numer karty. Każda karta płatnicza posiada swój, indywidualnie nadany 16-cyfrowy numer, na którego podstawie można ustalić wydawcę karty, np.: bank, a także numer rachunku karty w tym banku. W celu uniknięcia mylnego wpisania numeru do komputera podczas wprowadzania danych, każdy numer zawiera cyfrę kontrolną, która jest obliczona na podstawie całego numeru.

Kod CVV (Card Verification Value) znajduje się zazwyczaj na odwrocie karty i składa się z trzech cyfr. W dzisiejszych czasach łatwo można przejąć dane z obcej karty płatniczej, np. w sklepie, w którym kamery rejestrują nas prawie w trakcie każdej płatności. Z tego powodu kod weryfikacyjny CVV znajduje się z tyłu karty i zapewnia w ten sposób podstawowy poziom zabezpieczenia. Dlatego też kod CVV jest wymagany w przypadku wszystkich płatności internetowych, przy których karta płatnicza nie jest fizycznie obecna, a osobisty numer PIN karty płatniczej nie może być wymagany.

Czy mogę podłączyć kartę KupujTeraz do płatności ApplePay lub GooglePay?

Oczywiście. Nasza karta może być zintegrowana z usługami płatności ApplePay i GooglePay.

Czy mogę dokonać płatności kartą w innej walucie niż PLN?

W wypadku dokonania płatności przy użyciu karty w walucie innej niż PLN, kwota transakcji zostanie przewalutowana na PLN po właściwym dla transakcji kursie i obciąży kartę w PLN.

Moja karta nie działa! Dlaczego?

Mogą być dwa powody takiego problemu. Pierwszy jest taki, że skończył Ci się limit na karcie lub limit jest zbyt niski w stosunku do kwoty zakupów jakie próbujesz wykonać. Kwota bieżącego limitu oraz historia wydatków jest zawsze widoczna w Panelu Klienta po zalogowaniu się. Przeczytaj o tym tu: "Czym jest limit na karcie?"
Drugi natomiast może być taki, że Twoja karta jest zablokowana. Masz możliwość swobodnego blokowania i odblokowywania swojej karty Panelu Klienta. To funkcjonalność zwiększająca bezpieczeństwo. Dobrze jest odblokowywać kartę na czas transakcji i blokować ją po wykonaniu transakcji. Zobacz przełącznik aktywności karty w Twoim Panelu Klienta:

Czy oferujecie też kartę fizyczną (plastikową)?

Nie. Jeszcze nie. Ale pracujemy nad tym, aby w niedalekiej przyszłości udostępnić Ci, jeśli będziesz chciał, kartę fizyczną (plastikową). Na pewno damy Ci o tym znać.

Bezpieczeństwo

Jak chronione są moje dane?

Twoje dane personalne i te, które zostały podane podczas rejestracji są przechowywane przez nas w sposób bezpieczny. Cała komunikacja z naszą usługą jest prowadzona w tzw. szyfrowanym protokole SSL/https (zielona kłódeczka) co zapewnia, że nikt postronny nie “podsłucha” Twoich danych. Jesteśmy też firmą, która specjalizuje się w usługach finansowych (przeczytaj więcej tu: “Kim jesteście?”) i zatrudniamy zespół specjalistów, którzy dbają o to, aby Twoje dane były bezpieczne. Jeśli natomiast chodzi o dane karty płatniczej (numer karty, kod CVV oraz jej datę ważności) to przechowuje je tylko wydawca karty oraz firma MasterCard. My ich nie przechowujemy.

Pamiętaj aby:
  • nie ujawniać innym swojego loginu i hasła do Profilu Klienta,
  • nie zezwalać innym osobom na korzystanie ze swojej karty,
  • nie ujawniać kodu PIN ani kodu do płatności,
  • udostępniać kartę i podawać numer karty, kod PIN i kod do płatności, wyłącznie w celu dokonania (lub próby dokonania) transakcji.
W wypadku utraty lub kradzieży karty, ujawnienia kodu PIN innej osobę lub podejrzenia niewłaściwego użycia karty, numeru karty lub kodu PIN, powinieneś:
  • niezwłocznie zablokować Kartę dzwoniąc na numer +48 22 209 2555 (dostępne całą dobę),
  • niezwłocznie zaprzestać korzystania z Karty, jej numeru lub kodu PIN,
  • skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 102 15 00
  • na polecenie DiPocket, w terminie siedmiu dni na piśmie potwierdzić utratę lub kradzież Karty bądź jej niewłaściwe użycie, przesyłając odpowiednie zawiadomienie na adres: DiPocket Limited Sp. z o.o. Oddział w Polsce, ul. Wierzbowa 9/11/313, 00-094 Warszawa.

Jak mogę się zalogować do swojego Panelu Klienta?

Na stronie głównej kliknij w menu “Zaloguj się” po czym wpisz swój numer PESEL. Na swój telefon, który podałeś podczas rejestracji otrzymasz jednorazowe hasło/kod, którym będziesz mógł zalogować się do serwisu. W razie problemów zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta: 22 102 15 00, lub wysłać e-mail: kontakt@kupujteraz.pl

Kto jest administratorem moich danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jesteśmy my, tj. jest AIQLABS sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 11/27, 00-189 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000551150, NIP: 5252607460, REGON: 360301004.

Twoje dane osobowe przetwarzamy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a zwłaszcza zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE (dalej „RODO”).

Twoje dane przetwarzane są w celach związanych z korzystaniem z Serwisu KupujTeraz, z zawarciem i wykonaniem umowy, na podstawie której udostępniamy Ci limit kredytowy, w celach marketingowych (jeżeli wyrazisz zgodę), w celu wypełnienia prawnych obowiązków nałożonych na nas, w celu dochodzenia roszczeń, a także w celach administracyjnych.

Ponadto, w celu korzystania przez Ciebie z karty płatniczej, Twoje dane podane w formularzu rejestracyjnym www.kupujteraz.pl zostaną udostępnione przez nas spółce DiPocket Limited z siedzibą w Londynie, Suite 532, Metal Box Factory, 30 Great Guildford Street, London, SE1 0HS, która jest wydawcą karty płatniczej oraz Autoryzowaną Instytucją Pieniądza Elektronicznego, licencjonowaną przez Mastercard do działania na Europejskim Obszarze Gospodarczym. DiPocket Limited działa przez swój oddział zarejestrowany na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - DiPocket Limited Sp. z o.o. Oddział w Polsce, Suite 113 Wierzbowa Business Center ul. Wierzbowa 9/11, Warszawa. Oznacza to, że DiPocket Limited – obok nas- stanie się administratorem Twoich danych osobowych.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.

Rejestracja i wniosek o kartę

Jak szybko dostanę swoją kartę?

Kartę razem z limitem dostaniesz natychmiast - jeśli poprawnie zweryfikujemy Twoje dane. Wniosek jest weryfikowany w większości przypadków automatycznie. Jeśli coś nam nie będzie się zgadzać w danych, które podałaś / podałeś to wniosek rozpatrzy nasz konsultant. Wtedy może to potrwać około 15 minut w godzinach naszej pracy. Przyznanie karty z limitem zależy od uzyskania pozytywnej oceny Twojej zdolności kredytowej.

Czy karty KupujTeraz mogę użyć od razu?

Tak. Od razu po wydaniu karty i przyznaniu limitu możesz iść na zakupy :)

Co to jest weryfikacja? Jakie są metody weryfikacji? Dlaczego mnie weryfikujecie?

Weryfikacja to innymi słowy potwierdzenie Twojej tożsamości. W świecie realnym gdy udajesz się do banku lub do urzędu obsługa prosi Cię o dowód osobisty, patrzy Ci w oczy i weryfikuje fizycznie czy Ty to Ty i czy Twój dowód jest prawdziwy. W internecie nie mamy takich możliwości - ale na szczęście mamy inne, które równie dobrze potwierdzą nam Twoją tożsamość. Stosujemy dwie takie metody - obie są związane z bankowością elektroniczną.

Pierwsza metoda to tak zwana usługa “Kontomatik”. Zostaniesz w niej poproszony o zalogowanie się do swojej bankowości elektronicznej. To bezpieczna metoda - bo my nie poznamy Twojego hasła. Bank natomiast zwróci nam informację o Tobie takie jak: Imię, Nazwisko, numer PESEL adres zameldowania i historię transakcji z rachunku ROR.

Druga metoda to przelew weryfikacyjny na kwotę 1 PLN. Poprosimy Cię abyś wykonał przelew bankowy w internecie na nasze konto. Razem z przelewem otrzymamy od banku dane takie jak: Imię i Nazwisko. Przelew natychmiast zwrócimy do Ciebie.

Dlaczego podczas rejestracji potrzebujecie te wszystkie dane?

Mówiąc krótko - my dajemy Ci dostęp do pieniędzy, ale w zamian chcielibyśmy więcej o Tobie wiedzieć. To wydaje się być bardzo sprawiedliwe. Ale w szczegółach:
  • Dane kontaktowe typu: mail, telefon potrzebujemy, aby móc się z Tobą efektywnie komunikować.
  • Dane personalne i dane związane z zamieszkaniem (imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer pesel) potrzebujemy, aby móc przygotować umowę dla Ciebie. Obliguje nas do tego polskie prawo
  • Dane deklaratywne (Twoje deklarowane przychody i wydatki) potrzebujemy, aby lepiej Cię poznać
  • Dane związane z Twoim dowodem osobistym (seria i numer, data ważności i data wydania) służą nam do tego aby zweryfikować czy dowód jest ważny i prawdziwy.

Wszystko to robimy po to, abyśmy razem czuli się bezpiecznie. I Ty i my.

KupujTeraz.pl / AIQLABS sp. z o. o.

Kim jesteście?

Jesteśmy AIQLABS sp. z. o.o. Działamy na polskim rynku już 5 lat tworząc nowoczesne rozwiązania finansowe dla konsumentów i firm. Pracuje u nas duże grono bardzo zaangażowanych specjalistów od technologii, marketingu, finansów czy prawa. Ale jesteśmy też ludźmi - takimi jak Ty :) - i mamy takie same potrzeby, problemy, domy i rodziny. To pozwoliło nam stworzyć nasz nowy produkt - Karta KupujTeraz - który chcemy razem z Tobą rozwijać

Na czym i dlaczego zarabiacie?

Generalnie wszystkie nasze usługi poza jedną są darmowe. Karta jest za darmo. Płacenie kartą jest za darmo. Operacje na karcie też są za darmo. Panel Klienta, utrzymanie Twojej karty, wszystkie powiadomienia, infolinie itp…. też są za darmo. Jedyną usługą, która wiąże się z ponoszeniem kosztów jest pożyczka ratalna, która powstaje w momencie gdy nie spłacisz swojego odroczenia. Przeczytaj o tym tu: “Co się stanie jeśli nie spłacę odroczonej płatności?”. Na tym produkcie zarabiamy po to aby móc utrzymać infrastrukturę IT (serwery), móc wydawać karty płatnicze za darmo, utrzymać biuro i pracowników. Takie nasze podstawowe potrzeby, dzięki którym my istniejemy, a Ty możesz korzystać z naszych usług.